reklama

Krátky príbeh o žuvačke.

Je sedem hodín, idem domov z práce, stojím na zastávke a čakám na električku. Je teplo a mám sucho v hrdle. Dostanem chuť na žuvačku. Vytiahnem balíček z kabelky,  jedna sa mi však vyšmykne a spadne na zem. Skôr, ako ju stihnem zdvihnút a dať do koša, prichádza električka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Húf ľudí uponáhľano vystupuje. Nie je moja, tak zostávam stáť a čakám. Posledný pán zastane a skloní sa. Zaujala ho. Berie ju do rúk a rozlomí na polovicu. Usmieva sa. Polovičku si vloží do úst a druhú do vrecka. Dívam sa za ním a myslím na výraz v jeho tvári. Som rada, keď môžem niekomu spríjemniť deň.

Katarína Korcsoková

Katarína Korcsoková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nesmierne zvedavý človek s hlavou plnou otázok, nápadov a myšlienok. Rada sa dívam s otvorenými očami, milujem farby a detaily, som idealista. Pri hudbe tancujem alebo zatváram oči, rada kráčam bosými nohami po zarosenej tráve, milujem slnko a pohľad na oblohu. Veľa si všímam, čítam, pýtam sa a premýšľam. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu