reklama

Korčuľovanie v daždi

Chcem sa naučiť korčulovať. Minulý rok som si kvôli tomu kúpila korčule, ale až koncom leta, takže som na nich stála dokopy 2 krát. Tento rok som si povedala, že to dobehnem a tak som sa jedného dňa vydala na moje čerstvo vyhliadnuté cvičisko, ale miesto tichého parku ma čakal bujarý dav jarmokujúcich ľudí. „No nič," povedala som si, „nabudúce."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O pár dní som sa rozhodla svoj pokus zopakovať a s batohom naloženým korčulami som sa vybrala na cestu do parku. Úsmev z tváre mi však rýchlo sfúkol predbúrkový vietor a blížiaca sa húšťava. Po chvíľke zaváhania, som si povedala, že to tentoraz nevzdám. Kým som kráčala v ústrety môjmu cvičisku, poriadne sa rozpršalo a ulice sa takmer úplne vyľudnili. V očiach ľudí schovaných pod dáždnikmi a okolitými prístreškami sa zračilo prekvapenie nad mojimi spokojnými čľapkajúcimi krokmi v ústrety búrke.

Milujem dážď. Jeho vôňu i šum. Kvapky dopadajúce do vlasov, na líčka a privreté viečka. A tak som s úsmevom kráčala k voňavému lesu a tešila sa na svoje netradičné korčuľovanie. Po ceste som stretla zopár pršiplášťových cyklistov, ktorí ma posilnili v mojom odhodlaní, prekvapivo však žiadneho korčuliara.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po chvíľke som dorazila na skvelé miesto s dlhšou rovnou cestou, ako stvorenou na moje prvé korčuliarske kroky. Obula som si korčule, nasadila chrániče a zvládla prvú výzvu - postaviť sa. :) Spočiatku sa síce moje korčuľovanie podobalo skôr na zápas, než na radosť z pohybu, po čase som však započúvala do mp3 v ušiach, lesa navôkol a úplne zabudla na to, že sa ešte neviem korčuľovať. Korčuľovalo sa mi skvele! V rytme hudby som sa preplietala pomedzi kvapky, celkom som sa do toho ponorila, usmievala sa, lietala, pohybom i myšlienkami..

..až kým som si na to opäť nespomenula.

Po ceste domov sa vyjasnilo a môj mokrý a boľavý zadok mi dostatočne pripomínal silu obmedzení.. najmä tých vlastných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alebo žeby to bolo tým dažďom? :)

Katarína Korcsoková

Katarína Korcsoková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nesmierne zvedavý človek s hlavou plnou otázok, nápadov a myšlienok. Rada sa dívam s otvorenými očami, milujem farby a detaily, som idealista. Pri hudbe tancujem alebo zatváram oči, rada kráčam bosými nohami po zarosenej tráve, milujem slnko a pohľad na oblohu. Veľa si všímam, čítam, pýtam sa a premýšľam. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu